Deklaracja dostępności.
Deklaracja dostępności
Archiwum Państwowe w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zawierającej Ewidencje Przechowawców dokumentacji osobowej i płacowej i miejsca przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej ADRES WWW.
Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest zgodna z minimalnymi wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Data sporządzenia deklaracji:.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji:.
Skróty klawiszowe
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z Panem Krzysztofem Milczarkiem pod adresem poczty elektronicznej: krzysztof.milczarek@warszawa.ap.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 22 724 76 05 wew. 200.
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Archiwum Państwowego w Warszawie
- Adres: ul. Krzywe Koło 7, 00-270 Warszawa
- E-mail: archiwum@warszawa.ap.gov.pl
- Telefon: 22 635 92 42
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich